Strukturované učení v praxi. Tuckermann/Häußler/Lausmann. Pasparta Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách. Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám. Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep... Celý popis
Koupit za 181 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strukturované učení v praxi
Doprava:
54 Kč
181 Kč
Koupit za 181 Kč
Strukturované učení v praxi - Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy - autorů kolektiv
Doprava:
25 Kč
Skladem
201 Kč
Koupit za 201 Kč
Strukturované učení v praxi - Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy
Doprava:
72 Kč
175 Kč
Koupit za 175 Kč
Strukturované učení v praxi - Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy - Anne Häussler, Eva Lausnann, Antje Tuckermann
Doprava:
24 Kč
Skladem
215 Kč
Koupit za 215 Kč
Strukturované učení v praxi - Tuckermann Antje Häusler Anne Lausmann Eva
Doprava:
69 Kč
Skladem
240 Kč
Koupit za 240 Kč
Popis
Strukturované učení v praxi. Tuckermann/Häußler/Lausmann. Pasparta
Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách.
Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.
Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro pedagogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů.
Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších.
V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.
Vazba brožovaná, 84 stran
Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách.
Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.
Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro pedagogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů.
Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších.
V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.
Vazba brožovaná, 84 stran
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2014 |
Nakladatelství | Albatros |
Autor | autorů kolektiv, Antje Tuckermann |
Počet stran | 84 |
Výrobce | Pasparta |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 148 gramů |
ISBN | 978-80-905576-3-5 |