Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění... Celý popis
Koupit za 239 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Mindfulness pro děti 5-12 let - Plummer Deborah M., Sleva 36%
Doprava:
69 Kč
Skladem
239 Kč
Koupit za 239 Kč
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Mindfulness pro děti 5-12 let - Deborah M. Plummer
Doprava:
55 Kč
Skladem
268 Kč
Koupit za 268 Kč
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Mindfulness pro děti 5-12 let - Deborah M. Plummer
Doprava:
25 Kč
252 Kč
Koupit za 252 Kč
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí. Mindfulness pro děti 5-12 let - Deborah M. Plummer
Doprava:
48 Kč
Skladem
269 Kč
Koupit za 269 Kč
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
Doprava:
54 Kč
358 Kč
Koupit za 358 Kč
Popis
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí.
Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Potřeba je k tomu pět základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost.
Druhá část je zásobárnou her a aktivit od „Zaměření na tělo“, „Konec nervozity“ k „Hudebním kresbám“ a „Předání úsměvu“. Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou být upraveny pro děti se zvláštními potřebami a potížemi se soustředěním, jako je ADHD, a pro starší děti.
U každé hry je přehledná úvodní tabulka (ikony) s údaji o spodní věkové hranici, pro kterou je hra vhodná, délce cvičení, zda je hra pro větší či menší skupiny, zda při hře děti mluví a co jsou základní prvky, schopnosti či dovednosti, které se při hře rozvíjejí (např. sebepřijetí, představivost, sebeovládání, dedukce, naslouchání, sebedůvěra). Kromě popisu základních pravidel hry jsou uvedeny možné úpravy a nápady na její další rozvíjení.
Podtitul: Mindfulness pro děti 5-12 let
Autor: Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch
Rok vydání: 2018
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-262-1308-6
Počet stran: 168
Rozměry: 210,0 x 147,0 x 15,0
Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Potřeba je k tomu pět základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost.
Druhá část je zásobárnou her a aktivit od „Zaměření na tělo“, „Konec nervozity“ k „Hudebním kresbám“ a „Předání úsměvu“. Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou být upraveny pro děti se zvláštními potřebami a potížemi se soustředěním, jako je ADHD, a pro starší děti.
U každé hry je přehledná úvodní tabulka (ikony) s údaji o spodní věkové hranici, pro kterou je hra vhodná, délce cvičení, zda je hra pro větší či menší skupiny, zda při hře děti mluví a co jsou základní prvky, schopnosti či dovednosti, které se při hře rozvíjejí (např. sebepřijetí, představivost, sebeovládání, dedukce, naslouchání, sebedůvěra). Kromě popisu základních pravidel hry jsou uvedeny možné úpravy a nápady na její další rozvíjení.
Podtitul: Mindfulness pro děti 5-12 let
Autor: Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch
Rok vydání: 2018
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-262-1308-6
Počet stran: 168
Rozměry: 210,0 x 147,0 x 15,0
Parametry
Rok vydání | 2018 |
Nakladatelství | Portál |
Autor | Deborah M. Plummer |
Počet stran | 168 |
Výrobce | Portál |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 245 gramů |
ISBN | 978-80-262-1308-6 |