Jana Palenčárová, Karel Šebesta Počet stran: 104 Vazba: brožovaná Rozvíjení komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ Naslouchání je zdaleka nejvyužívanější komunikační dovedností. To dokazují i četné domácí a zahraniční výzkumy, přesto je umění naslouchat věnována v našich školách jen velmi malá pozornost. S nástupem komunikačně orientovaného vyučování od druhé poloviny devadesátých let 20. století se sice si-tuace začíná postupně měnit, změny však výrazně brzdí skutečnost, že učitelům v praxi... Celý popis
Koupit za 195 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Aktivní naslouchání při vyučování - Šebesta Karel
Doprava:
69 Kč
Skladem
195 Kč
Koupit za 195 Kč
Aktivní naslouchání při vyučování Palenčarová; Šebesta
Doprava:
60 Kč
Skladem
166 Kč
Koupit za 166 Kč
Aktivní naslouchání při vyučování
Doprava:
54 Kč
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Aktivní naslouchání při vyučování - Jana Palenčárová, Karel Šebesta
Doprava:
49 Kč
Skladem
195 Kč
Koupit za 195 Kč
Aktivní naslouchání při vyučování
Doprava:
63 Kč
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Popis
Jana Palenčárová, Karel Šebesta Počet stran: 104
Vazba: brožovaná
Rozvíjení komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ
Naslouchání je zdaleka nejvyužívanější komunikační dovedností. To dokazují i četné domácí a zahraniční výzkumy, přesto je umění naslouchat věnována v našich školách jen velmi malá pozornost. S nástupem komunikačně orientovaného vyučování od druhé poloviny devadesátých let 20. století se sice si-tuace začíná postupně měnit, změny však výrazně brzdí skutečnost, že učitelům v praxi i studentům stále chybí soustavnější teoreticky podložené a zároveň prakticky orientované poučení o tom, jak umění naslouchat u žáků rozvíjet. Tato publikace se pokouší tuto mezeru zaplnit. Je věnována metodice rozvíjení dovednosti naslouchat aktivně a s porozuměním při výuce mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ.
Autoři vycházejí z komunikačního pojetí jazykového vyučování, zasazují umění naslouchat a jeho rozvíjení do obecnějšího rámce rozvíjení komunikačních dovedností a aktivit dítěte, podávají metodické pokyny a doporučení, jak při výuce na 1. stupni ZŠ postupovat, a nabízejí příklady cvičení či aktivit, jež mohou učitelé při výuce využít.
Vazba: brožovaná
Rozvíjení komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ
Naslouchání je zdaleka nejvyužívanější komunikační dovedností. To dokazují i četné domácí a zahraniční výzkumy, přesto je umění naslouchat věnována v našich školách jen velmi malá pozornost. S nástupem komunikačně orientovaného vyučování od druhé poloviny devadesátých let 20. století se sice si-tuace začíná postupně měnit, změny však výrazně brzdí skutečnost, že učitelům v praxi i studentům stále chybí soustavnější teoreticky podložené a zároveň prakticky orientované poučení o tom, jak umění naslouchat u žáků rozvíjet. Tato publikace se pokouší tuto mezeru zaplnit. Je věnována metodice rozvíjení dovednosti naslouchat aktivně a s porozuměním při výuce mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ.
Autoři vycházejí z komunikačního pojetí jazykového vyučování, zasazují umění naslouchat a jeho rozvíjení do obecnějšího rámce rozvíjení komunikačních dovedností a aktivit dítěte, podávají metodické pokyny a doporučení, jak při výuce na 1. stupni ZŠ postupovat, a nabízejí příklady cvičení či aktivit, jež mohou učitelé při výuce využít.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2006 |
Nakladatelství | Portál |
Autor | Jana Palenčárová, Karel Šebesta |
Počet stran | 104 |
Výrobce | Portál |
Vazba | brož |
Jazyk | české |
Váha | 173 gramů |